Kontingenter

Sydbank  7910 - 1175929

eller

MobilePay 471571

Ved indbetaling opgiv altid:

• Fakturanummer.

Udmeldelse af Aatk

Ønsker du ikke længere at være medlem af Aabenraa tennisklub, eller ønsker du at holde pause, så giv besked til nedenstående på enten sms eller mail.

Kasserer : John Lauritzen 2084 6411

john@lojtkloster.dk

Det er en stor hjælp for medlemsregistreringen, og du som medlem undgår at modtage regning, samt rykkergebyr for en periode du ikke ønsker at være aktiv i Aabenraa tennisklub.

NEDSAT KONTINGENT

Der tilbydes ikke nedsat kontingent i Aabenraa Tennisklub, hvis man f.eks. bliver skadet, eller på anden måde forhindret i at spille resten af sæsonen.

Helårskontingent 1. maj til 30. april.
Juniorer u. 18 år 600 kr
Unge 18 - 20 år 600 kr
Voksne over 20 år 800 kr
Familiekontingent (mor, far, hjemmeboende børn u 18 år) 1800 kr

Alle betalende medlemmer kan spille og booke ubegrænset, både i hverdagen og i weekenden.

Der er løbene turneringer og arrangementer i klubben, hvor der vil være deltagergebyr.

Er betalingen ikke gennemført til betalingsdato, betragtes det som udmelselse af Aabenraa tennisklub, og en ny indmeldelse kan tage op til 14 dage at aktivere, således man kan booke bane.

Baneleje for ikke-medlemmer/gæstespillere - 100/time/pr. bane, max 4 spillere.

Betal banelejen ved at mobilepay til 471571, skriv navn og tidpunkt.

Vinterkontingent

Ikke-medlemmer af Aatk kan spille vintertennis for 500,00 kr.

Sæsonen er fra 1.11 til 30.4.

Se tilmeldingbeskrivelse længere oppe til venstre.

Bemærk:  Der er lige vilkår for alle i vinterperioden, alle betalende medlemmer kan booke og spille på alle hverdage og i weekender.