Juniortræning

Træning 2023 for juniorer

Alle er velkomne til træningen.
Kom og lån en ketsjer og se om det er noget for dig. Det er gratis de første 2 gange. Herefter koster det 600 kr for en hel sæson med 2 gange ugentlig træning.
Som junior er du velkommen til at reservere og spille på alle baner når det passer dig!
Juniorafdelingen lægger stor vægt på leg og glæde ved tennis. Vi vil gerne skabe et godt miljø i klubben, hvor juniorerne trives socialt og udvikler deres tennisfærdigheder.
Der afholdes en del stævner og aktiviteter for juniorerne og deres familier i løbet af sæsonen. Disse vil blive slået op på hjemmesiden og på vores Facebook: Aabenraa Tennisklub - så hold øje!

Alle aktiviteter tilbydes via online tilmelding. Det er derfor vigtigt, at vi har forældrenes seneste kontaktinformationer.